Formulár vrátenia tovaru

  • Prosíme vyplňte a odošlite nižšie uvedený formulár pre vrátenie produktu. Ak by ste sa chceli dozvedieť viac o podmienkach vrátenia pred odoslaním, môžete navštíviť tento odkaz: https://www.glamira.sk/return-policy/

    1. Zmena veľkosti
    2. Gravírovanie
    3. Žiadosť opravy
    4. Výber peňazí
    Dôvod:
    Tovar je poškodený
    Niektoré časti chýbajú
    Toto nie je, čo som si objednal(a)
    Ostatné (do 1000 znakov)
    Spôsob platby *
    1. Credit Card
    2. Bankový prevod
    3. Paypal
    Zvoľte tovar, ktorý chcete vrátiť :

    Vaša e-mailová adresa a číslo objednávky musí zodpovedať našim záznamom, aby ste mohli pokračovať v procese vrátenia tovaru. Uistite sa, že vaše číslo objednávky je správne a vaša e-mailová adresa je tá, ktorú ste pôvodne zadali pri vytváraní objednávky.

    Chcete dopravný štítok pre vrátenie vášho produktu?
    Áno, chem prepravný štítok za 10€
    1. Zanechanie produktu do servisného centra.
    2. Vyzdvihnutie produktu kurierom na mojej adrese.
    Prečítal(a) som si Všeobecné pravidlá a podmienky, ktoré som odsúhlasil(a).
    Neodstránil / a som zatavenie balenia.
    Produkt som nepoužil(a).
    Vráciam všetky doplnkové predmety (darčeková krabička, certifikát, reklamné predmety atď.) v mojej spätnej zásielke.
DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE:
  • Poznamenávame, že vaš požiadavok na vrátenie tovaru bude spracovaný podľa informácií, ktoré nám oznámite online. Akékoľvek písomné poznámky na vytlačenej žiadosti o vrátené nebudú brané do úvahy.
  • Aby sme boli schopný zabezpečiť rýchlu a efektívnu politiku návratnosti, tak nemôžeme meniť vaše požiadavky po odoslaní formulára. Skôr ako začnete s vyplňaním žiadosti, tak si dôkladne skontrolujte informácie, ktoré zadávate do žiadosti.
  • Proces zmeny veľkosti trvá približne 25 pracovných dní. V prípade, že máte blížiacu sa príležitosť, ako napríklad svadbu, odporúčame Vám, aby ste svoj produkt poslali po tejto príležitosti. V prípade, že uplynie 60-dňová lehota pred dátumom Vašej príležitosti, môžete sa obrátiť na náš tím zákazníckej podpory.
* Povinné polia