Načítávanie...

Často kladené otázky

Čo sa stane s mojimi údajmi? Sú moje osobné údaje v bezpečí?

Berieme bezpečnosť našich webových stránok veľmi vážne. Preto uchovávame vaše osobné údaje ako prísne dôverné. Vaše osobné dáta sú využívané iba pre realizáciu našich zmluvných záväzkov. Pre zvýšenie bezpečnosti, Glamira neukladá čísla kreditných kariet v našej databáze. Akonáhle bude vaša transakcia kompletná, nikto nemá prístup k číslu Vašej karty. Pre viac informácií si prečítajte naše Zásady ochrany osobných údajov.

Môžem zmeniť svoju objednávku po odoslaní?

Áno, môžete zmeniť svoju objednávku po odoslaní, ale iba telefonicky prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu hotline - najlepšie čo najskôr.

Má každý výrobok záruku?

Všetky Glamira značkové výrobky majú záruku výrobcu. Samozrejme, že všetky naše výrobky majú aj právne retenčné puto.

Ako môžem hľadať konkrétny produkt?

Môžete hľadať konkrétne produkty pomocou vyhľadávacieho poľa v hornej časti, napríklad zadaním čísla položky vo vyhľadávacom poli.

Ak nechcete vyhľadať akékoľvek kľúčové slovo, názov výrobku, číslo produktu a tak ďalej, ale chcete hľadať podľa určitých vlastností alebo farby, môžete zúžiť hľadanie pomocou filtra na ľavej strane stránky s výsledkami vyhľadávania.

Zabudol som heslo. Ako získam nové heslo?

Kliknite na odkaz “Zabudli ste heslo?“, ktorý sa nachádza nad tlačidlom “Prihlásiť“. Zadajte svoju e-mailovú adresu a okamžite obdržíte nový e-mail, vrátane odkazu pre nové nastavenie hesla.

Kúpil som si prsteň, ale veľkosť mi nesedí, čo mám robiť?

Všetky naše výrobky môžu byť vrátené do 60 dní, za predpokladu, že sú splnené podmienky politiky návratu. Máte možnosť nechať si zmeniť veľkosť prsteňa raz zadarmo, alebo môžete poslať výrobky späť a my Vám vrátime peniaze, alebo ich pripíšeme na Váš účet Glamira. Majte na pamäti, že toto ale neplatí pre gravírované prstene.

Aké sú moje platobné možnosti?

Kliknite sem pre viac informácií ohľadom platobných možností.

Moja platba cez PayPal zlyhala. Čo mám teraz robiť?

Ak ste nedostali potvrdenie o platbe od PayPal, prosím, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu na service@GLAMIRA.sk. Radi Vám pomôžeme.

Mám voucher, čo sa bude diať ďalej?

Vyberte si produkt a pridajte ho do nákupného košíka. Pred prevedením a odoslaním objednávky, počas kompletizácie, môžete uplatniť svoj kupón zadaním kódu v sekcii "zľavový kód" na ľavej strane. Majte na pamäti, že je možné uplatniť iba jeden kupón za nákup.

Sú moje údaje o platobnej karte vymazané po zadaní mojej objednávky?

Nebudeme ukladať údaje o Vaše kreditnej karte, ani fakturačnú adresu Vášho účtu.

Je DPH naučtované online?

Všetky ceny zahŕňajú DPH.

Ako dlho bude trvať spracovanie mojej objednávky?

Dĺžka času spracovania je závislá na tom, ako budú Vaše údaje spracované prostredníctvom nášho systému. Kedykoľvek po tom, čo zákazník vytvorí objednávku s použitím kreditnej / debetnej karty, informácie o karte sú prísne kontrolované s cieľom zaistiť maximálnu bezpečnosť a zabrániť možným podvodom s kreditnými kartami. Vaša banka môže tiež vyžadovať bezpečnostné overenie nákupu. Ak sú všetky údaje správne a overené, bude Vaša objednávka spracovaná, v prípade, že výrobky sú na sklade, alebo sú vyrobené na mieru, po spracovaní Vašej objednávky odošleme balíček čo najskôr.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Či môže byť Vaša objednávka zrušená, závisí na mnohých faktoroch. Ak chcete zrušiť objednávku, prosím, kontaktujte nás e-mailom na service@GLAMIRA.sk. Je dôležité, aby ste mali pripravené Vaše referenčné číslo, budeme tak schopní dohliadať a pracovať na Vašej objednávke tak rýchlo, ako je len možné. Naša podpora služieb zákazníkom Vám rada odpovie na otázky a poskytne ďalšie informácie na túto tému. Vezmite prosím na vedomie, že objednávka môže byť zrušená iba do tej doby, kým ešte pre Vás nebola vyrobená.

Musím byť registrovaný k objednaniu on-line?

Vytvoriť objdnávku prostredníctvom nášho online obchodu , môžete pod svojim zákazníckym účetom, alebo môžete postupovať ako hosť. Otvorenie zákazníckeho účtu v našom internetovom obchode však prináša aj budúce výhody. Napríklad zo zákazníckeho účtu môžete vidieť a meniť vaše údaje, kedykoľvek budete potrebovať, alebo sledovať stav Vašej objednávky.

Je možné doručiť moju objednávku do inej krajiny?

Každý GLAMIRA obchod je určený pre danú krajinu a dodanie objednávky do inej krajiny nie je možné.

Aké spôsoby doručenia sú k dispozícii?

Kliknite sem pre viac informácií ohľadne doručenia.

Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky?

Čas dodania výrobkov môžete nájsť v jednotlivých detailoch produktu, ktoré obbdržíte e-mailom spolu s potvrdením odoslania a so sledovacím odkazom Vašej objednávky. To všetko obdržíte po tom, čo Váš produkt opustí sklady Glamira. Váš balík by mal následne doraziť v priebehu 5 -7 pracovných dní. Upozorňujeme, že Vaša objednávka nebude spracovaná, pokiaľ sme neprijali Vašu platbu. Pre viac informácií prosím skontrolujte naše "platobné spôsoby"

Ako môžem sledovať svoj balíček?

Môžete sledovať stav vašej objednávky prostredníctvom siete DHL zadaním DHL sledovacieho čísla, ktoré dostanete do e-mailu s potvrdením expedovania.

Nedostal som svoju objednávku, čo mám urobiť?

Prosím, postupujte podľa pokynov o sledovaní DHL zásielky vo Vašom e-maily a zistite, kde sa Vaša zásielka práve nachádza. Ak neregistrujete žiaden nový pohyb po dobu viac ako štyroch dní, prosím kontaktujte nás e-mailom na service@GLAMIRA.sk. V takom prípade upovedomíme DHL, aby sme zistili, kde sa Vaša objednávka skutočne nachádza a / alebo či sa náhodou nestratila pri prevoze. Ak ste nedostali žiaden e-mail so sledovacím číslom DHL, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis čo najskôr.

Aké sú náklady na dopravu mojej objednávky?

Zistite viac ohľadne poplatkov týkajúcich sa doručenia kliknutím sem

Ako sa môžem prihlásiť na GLAMIRA.sk?

Kliknite na tlačidlo "Prihlásiť sa" v hornej časti stránky. Budete automaticky presmerovaní na stránku "Prihlásenie alebo registrácia", kde uvidíte registračný formulár.... Potom sa môžete prihlásiť do svojho zákazníckeho účtu a doplniť chýbajúce informácie. Voľba “Zoznam adries“ Vám umožní pridať rôzne adresy, ktoré môžu byť dôležité, ak je doručovacia adresa odlišná od fakturačnej adresy. Majte na pamäti, že máte tiež možnosť zaregistrovať sa počas samotného procesu objednávania.

Ako môžem zmeniť svoje osobné informácie?

Ak chcete aktualizovať uložené dáta, musíte sa prihlásiť do svojho zákazníckeho účtu pomocou e-mailovej adresy. Môžete zmeniť svoje osobné údaje, kliknutím na odkaz "Zmena údajov".

Sú moje osobné údaje v bezpečí?

Zabezpečíme, aby s Vašimi dátami bolo zaobchádzané dôverne a aby boli zašifrované pomocou bezpečného serverového softvéru SSL (Secure Socket-Layer), zabezpečeného serverového softvéru. Šifrované informácie o Vašej objednávke, Vaše meno, adresa, kreditné karty alebo bankové údaje nemožno prečítať akoukoľvek treťou stranou

Ako môžem zrušiť odober noviniek?

Môžete upraviť predvoľby doberania noviniek v nastavení Vášho účtu alebo sa úplne odhlásiť z aktuálne odoberaných noviniek kliknutím na zrušenie odberu, možnosť nájdete v hornej alebo dolnej časti bulletinu....

Ako sa môžem uistiť, že som si vybral správnu veľkosť?

Existuje celý rad spôsobov, ako správne zmerať svoju veľkosť prsteňa. Uistite sa, že Vám Váš prsteň padne ako uliaty - objednajte si zadarmo náš merač veľkostí.

Môžete merať veľkosť prsteňa presne pomocou mierky. Merajte vnútorný priemer prsteňa s posuvným meradlom a odčítajte veľkosť z nášho grafu mali by ste tak dostať správnu veľkosť prsteňa.

Ak už viete veľkosť svojho prsteňa, ale neviete, ako ju previesť, prosím, pozrite sa do našej tabuľky veľkostí. Je tiež dôležité si uvedomiť, že graf ukazuje aktuálny obvod prsteňa v (mm). Tu nájdete podrobnejšie informácie Sprievodca merania veľkosti prsteňov.

Ako si môžem objednať merač veľkostí?

Môžete si ho objednať zdarma zaslaním e-mailu na ringsizer@GLAMIRA.sk, kde uvediete svoje meno a adresu s predmetom "Objednať merač veľkostí prsteňa" alebo môžete vyplniť formulár na stránke vybraného produktu. Keď kliknete na odkaz "Nájdite svoju veľkosť” v časti veľkosť prsteňa, na stránke sa otvorí nové okno. Potom môžete vyplniť formulár a my Vám následne zašleme jeden z našich bezplatných meračov....

Čo mám robiť, keď som nedostal môj merač veľkosti prsteňa?

Ak odoslaný merač veľkostí, ktorý bol k Vám poslaný nedorazí do 7 dní, prosím kontaktujte e-mailom náš zákaznícky servis. V niektorých prípadoch sa stáva, že sa zásielka stratí v pošte. Ak sa tak stane, okamžite Vám pošleme ďalší merač veľkostí.

Čo mám robiť s poškodenými šperkami?

Výrobok môžete vrátiť a my Vám šperky opravíme. Pred vrátením produktu si však prečítajte naše "Pravidlá vrátenia tovaru" kliknutím sem

Ako sa mám starať o moje šperky?

Čistite si šperky čistou vlhkou handričkou alebo čistiacimi utierkami z mikrovlákna. Pred skladovaním svoje strieborné šperky pozorne vysušte. Zabránite tak výskytu nadbytočných škvŕn. U strieborných šperkov použite leštiacu handričku na striebro pre všeobecné čistenie. Keď sú Vaše šperky čisté, uložte ich do svojej šperkovnice a oddeľte ich mäkkou handričkou. Tým sa okrem iného vyhnete poškriabaniu iným šperkom. Všeobecne platí, že by ste sa pri nosení šperkov mali vyhnúť dlhodobému kontaktu s vodou, ako je sprchovanie alebo kúpanie.... Neodporúčame tiež vystavovanie extrémnemu teplu, teplej vody alebo použitiu ultrazvukových čističov.

Čo keď moje objednané produkty nespĺňajú moje očakávania?

Kliknite sem pre komplexné informácie o vrátení tovaru.

Ak kupujem darček on-line, ale nakoniec sa to nehodí, alebo sa to nepáči, môžem tovar vrátiť?

Ak si nie ste istí svojím nákupom, môžete výrobok vrátiť do 60 dní. Kliknite sem pre ďalšie informácie o návratnosti.

Na ktoré opravy sa nevzťahuje záruka?

V súlade s našou výrobnou politikou je možné zmeniť veľkosť v závislosti od modelu a druhu zliatiny, možné je tiež gravírovanie a iné opravy produktov, ktoré ste si objednali. Po podrobnom prevevrení Vašej konkrétnej žiadosti tento servis môže ale aj nemusí byť spoplatnený.. Pre ďalšie informácie, kliknite prosím na odkaz http://www.GLAMIRA.sk/return-policy

Procesy, ktoré nie sú povolené v rámci záruky zahŕňajúce zmenu veľkosti, gravírovanie alebo iné opravy, sú uvedené nižšie:

  • Zmeny veľkosti nemožno vykonať pre výrobky z čiernej a bielej nerezovej ocele,
  • Vypustenie gravírovania nie je možné, pre výrobky z čiernej a bielej nerezovej ocele,
  • Titánovým produktom nie je možné meniť veľkosť,
  • Gravírovanie na titánových výrobkov nemožno vymazať.

Produkt(y) na spracovanie Vašich opráv musíte doručiť bez akýchkoľvek doplnkových predmetov. Výrobok je počas prepravy na Vašej zodpovednosti. Položky ako certifikáty a darčeková krabička Vám po tom, čo je proces opravy uzavretý spätne odoslané nebudú. Ak si podáte žiadosť o darčekovú krabičku, budete musieť vopred zaplatiť prepravný poplatok spoločnosti, tak ako je uvedené v pravidlách nášho servisu pre zákazníkov.

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE: Blížiace sa Vianoce sú každoročne spojené so zvýšeným počtom objednávok. Z tohto dôvodu sa môže predĺžiť stanovená lehota na opravy a úpravy šperkov. Vezmite, prosím, túto skutočnosť na vedomie.