Načítávanie...

DOŽIVOTNÁ ZÁRUKA NA ŠPERKY & ROZŠÍRENÉ PLÁNY OCHRANY

Čo je to doživotná záruka na šperky?

Doživotná záruka na šperky je zárukou toho, že produkt bol vyrobený v najvyšších štandardoch kvality a prípadné vady pôvodného dizajnu alebo spracovania budú kryté výrobcom doživotne.

Na čo sa vzťahuje doživotná záruka?

- Chyby v pôvodnom dizajne produktu

- Chyby v použitých materiáloch (ako je typ alebo farba kovu)

- Funkčné vady vzniknuté remeselným spracovaním

Čo sú plány ochrany šperkov?

Plány ochrany šperkov sú plány rozšírených služieb, ktoré vám poskytujú ďalšie služby, na ktoré sa nevzťahuje štandardná doživotná záruka. Tieto plány umožňujú širšiu ochranu Vašich šperkov navyše k Vašej doživotnej záruke.

Aký je rozdiel medzi doživotnou zárukou na šperky a plánom ochrany?

Každý výrobok GLAMIRA je poskytovaný s plánom doživotnej záruky, ktorý pokrýva všetky vady výrobcu, ale nevzťahuje sa na bežnú údržbu výrobku a/alebo škody, ku ktorým dôjde v dôsledku bežného opotrebovania v priebehu času, nesprávneho použitia alebo nehôd. Za doživotnú záruku sa neplatí žiadny ďalší poplatok.

Na druhej strane pokrývajú plány ochrany požiadavky na údržbu alebo škody vyplývajúce z bežného opotrebovania, nesprávneho použitia alebo nehôd. Tieto plány sú spoplatnené v závislosti od zvolenej možnosti pokrytia.

Koľko typov plánov ochrany je k dispozícii?

Ponúkame dva plány ochrany s rôznymi úrovňami pokrytia.

Je povinné vybrať plán ochrany?

Nie, plány ochrany nie sú povinné; Pokiaľ však dávate prednosť rozšírenej záruke na šperky, môžete si vybrať jednu z dostupných možností.

Aký je rozdiel medzi plánom rozšírenej ochrany a plánom rozšírenej ochrany+?

Rozdiel medzi plánmi ochrany spočíva v pokrytí poskytovaných služieb. Plán rozšírenej ochrany Vám umožňuje získať služby údržby po 60-dňovej lehote na vrátenie, zatiaľ čo plán rozšírenej ochrany+ Vám poskytuje širšie služby údržby vrátane reprodukcie a výmeny kameňov.

Aké sú náklady na plány ochrany?

Cena závisí na Vašom výbere produktu a úrovni pokrytia. Môžete si prezrieť cenu vybraného produktu a pridať ho do objednávky pri platení.

Je poplatok za spiatočnú dopravu zahrnutý v mojom pláne ochrany?

Áno je. Pokiaľ vrátite Váš produkt na opravu v rámci Vášho plánu ochrany, poskytneme Vám prepravný štítok a vy neplatíte za spiatočnú zásielku.

Ako plán ochrany použiť?

Všetko, čo musíte urobiť, je dodržať náš štandardný postup vrátenia a popísať Vašu požiadavku, na ktorú sa vzťahuje váš plán ochrany. Vaše predplatné plánu ochrany budú k dispozícii v našom systéme a Váš produkt podstúpi servis zodpovedajúcim spôsobom.

Ako obnoviť plán ochrany?

Rozšírené plány ochrany sú dostupné iba pre zvolené časové obdobie a nemožno ich obnovovať.

Čo ak sa rozhodnem vrátiť môj produkt za účelom vrátenia peňazí?

Ak vrátite produkt, ktorý spĺňa všetky podmienky na vrátenie (vrátený do 60 dní od doručenia, v pôvodnom nepoužitom stave a s visačkou produktu), vrátime Vám aj poplatok za ochranný plán.

Môžem využiť služby iného klenotníka pre základnú údržbu, aj keď mám svoj plán ochrany?

Plán doživotnej záruky aj plány ochrany sú v prípade úpravy treťou stranou neplatné. Nenechávajte prosím Váš produkt opravovať inde.

Popis Služieb

  • Chyby výrobcu: Chyby v pôvodnom dizajne produktu a chyby spôsobené chybnými kovmi alebo spracovaním sa považujú za chyby výrobcu.

  • Zmena veľkosti prsteňa: Ponúkame jednorazovú bezplatnú zmenu veľkosti len počas prvých 60 dní po doručení Vašej objednávky. Po tomto období už neposkytujeme služby úpravy veľkosti prsteňa. Plány rozšírenej ochrany Vám umožňujú vrátiť prsteň na zmenu veľkosti aj po 60 dňoch.

  • Obnova ródiovania, leštenia a konečnej úpravy: Pravidelným používaním stráca kov Vašich šperkov svoj lesk; povrchová úprava prsteňa alebo ródiovanie (ak je k dispozícii) môže časom vyblednúť. Vaše šperky budú vyleštené a/alebo budú bezplatne obnovená ich povrchová úprava alebo ródiovanie, pričom táto služba je pokrytá našimi plánmi ochrany.

  • Odstraňovanie škvŕn a patiny: Bez ohľadu na to, aký je kov Vašich šperkov sa môžu zašpiniť alebo nabrať patinu v závislosti od toho, ako boli použité. Táto služba zahŕňa odstránenie akejkoľvek nečistoty, zafarbenia, patiny alebo oxidácie.

  • Oprava rozbitých šperkov (bez chýbajúcich častí): Vaše šperky sa môžu zlomiť v dôsledku nárazu, nesprávneho použitia alebo nehôd. Táto služba zahŕňa opravu rozbitých častí, pokiaľ na šperkoch a drahokamoch nechýbajú žiadne časti. (ak sú k dispozícii) a sú stále neporušené.

  • Údržba diamantov, drahokamov a perál: Váš diamant vydrží večne, ale vyžaduje si špeciálnu starostlivosť, aby si zachoval iskru. Drahé kamene a perly sú tiež veľmi jemné a musia sa čistiť, aby si dlho zachovali svoju prirodzenú krásu. Údržba diamantov, drahokamov a perál zahŕňa čistenie kameňov a perál na Vašich šperkoch.

  • Zaistenie kameňov (bez hrotov): Kamene na osadeniach bez hrotov sa môžu časom uvoľniť, čo môže spôsobiť ich odpadnutie. Kamene na nehrotových nastaveniach sú zaistené, aby držali na mieste.

  • Uťahovanie hrotov: Hroty vašich šperkov sa môžu zachytiť o odev a ohnúť sa, alebo sa časom uvoľnia, čo spôsobí vypadnutie kameňa. Touto službou sa upínajú hroty vašich šperkov.

  • Oprava poškodených osadení: Poškodená hlavica prsteňa alebo osadenie na šperku bude opravené.

  • Vytvarovanie: Váš prsteň môže začať strácať svoj tvar v dôsledku kriviek a preliačin spôsobených každodenným používaním. Táto služba sa vzťahuje na úpravu akéhokoľvek pokriveného šperku.

  • Oprava retiazok, spôn, chrbtov náušníc, chrbtov manžetových gombíkov: Retiazky na šperkoch sa môžu niekde zachytiť a prasknúť, náramok alebo retiazkové spony sa môžu častým používaním poškodiť. Chrbát náušníc a manžetových gombíkov sa môže uvoľniť alebo poškodiť v dôsledku bežného opotrebovania. Táto služba pokrýva opravu akýchkoľvek škôd spôsobených takýmito incidentmi.

  • Výmena poškodených alebo chýbajúcich kameňov do 2,5 mm/kus: Každý poškodený alebo chýbajúci drahokam do 2,5 mm bude bezplatne nahradený. Celkový počet vymenených kameňov počas plánu nemôže presiahnuť počet kameňov použitých na šperku.

  • Výmena poškodených alebo chýbajúcich perál: Poškodené alebo chýbajúce perly sú nahradené bezplatne. Celkový počet nahradených perál počas plánu nemôže presiahnuť počet perál použitých na šperkoch.

  • Oprava poškodených smaltovaných, ónyxových, keramických, kožených, drevených alebo uhlíkových častí: Smaltované, ónyxové, keramické, kožené, drevené alebo uhlíkové časti vašich šperkov sa môžu poškodiť v dôsledku bežného opotrebovania, nesprávneho používania alebo nehôd. Tieto časti opravujeme a/alebo obnovujeme v rámci plánov rozšírenej ochrany.

  • Výmena poškodeného alebo chýbajúceho stredového kameňa: Stredový kameň akéhokoľvek typu alebo veľkosti sa vymení bezplatne. Táto služba je obmedzená iba raz počas ochrannej doby a vzťahuje sa len na Rozšírený plán ochrany+.

  • Reprodukcia rozbitých šperkov (bez chýbajúcich častí): Vaše šperky sa môžu zlomiť v dôsledku nárazu, nesprávneho použitia alebo nehôd. Ak nie je možná oprava zlomených častí, Vaše šperky budú reprodukované, pokiaľ z nich nechýbajú žiadne časti a kamienky (ak sú k dispozícii) sú stále neporušené. Táto služba je obmedzená iba raz počas ochrannej doby a vzťahuje sa len na Rozšírený plán ochrany+.

  • Gravírovanie zdarma po doručení: Gravírovanie je bezplatná služba v čase objednávky; túto službu však následne neposkytujeme. Jednorazové bezplatné gravírovanie po doručení je zahrnuté v pláne ochrany+.

  • Vrátenie peňazí po 60 dňoch od doručenia: Máte k dispozícii 60-dňovú politiku vrátenia Vašich šperkov. Plány ochrany neposkytujú právo vrátiť položku za účelom vrátenia peňazí po 60-dňovej lehote na vrátenie.

  • Kredit do obchodu po 60 dňoch od doručenia: Máte k dispozícii 60-dňovú politiku vrátenia Vašich šperkov a kredit obchodu je jednou z našich možností vrátenia peňazí. Plány ochrany neposkytujú práva na vrátenie položky za kredit v obchode po 60-dňovej lehote na vrátenie.

  • Strata alebo krádež: Vaše šperky budú poistené pre prípad poškodenia alebo straty počas prepravy Vašej objednávky z našich zariadení na Vašu adresu; Plány ochrany však nepokrývajú prípady straty alebo krádeže po doručení. Ak by ste chceli mať túto službu, môžete sa obrátiť na poisťovňu.

PRAVIDLÁ A PODMIENKY

  • Plány ochrany zostávajú v platnosti počas zvoleného časového obdobia po dodaní produktu.

  • Plány ochrany nie je možné preniesť na iné osoby, iné zákazky alebo produkty.

  • Poplatok za ochranný plán nie je možné použiť na iné služby.

  • Poplatok za ochranný plán nie je možné zmeniť na hotovosť alebo kredit.

  • Bezplatná zmena veľkosti prsteňa je dostupná len raz za rok počas ochrannej lehoty.

  • Bezplatná výmena stredného kameňa je obmedzená len raz počas zvoleného obdobia plánu ochrany.

  • Výmena kameňov do 2,5 mm je obmedzená na celkový počet kameňov (2,5 mm/kus) na šperk. Počet vymenených kameňov počas plánu nemôže dosiahnuť celkový počet kameňov použitých na šperky.

  • Služby v rámci plánov ochrany pokrývajú iba opravy alebo obnovu vlastností pôvodne vybraných v objednávke a nezahŕňajú ich zmenu o iné možnosti produktu, ako sú rôzne kamene, farby kovu, šírka, hrúbka alebo povrch prsteňu.

  • Výmena chýbajúcich súčastí šperkov nie je zahrnutá v plánoch ochrany. Všetky časti musia byť vrátené spolu s produktom, aby ste mohli využiť bezplatnú opravy.

  • Plány ochrany nepokrývajú stratu alebo krádež.

  • Proces opravy môže trvať približne 25 pracovných dní, kým sa vykonávajú postupy uvedené v plánoch ochrany.

  • Plány ochrany sú platné iba v čase zakúpenia a nie je možné ich kúpiť samostatne.

  • Plány ochrany sú neplatné v prípade, že bol výrobok servisovaný, opravený alebo upravený treťou stranou.