Prepravné podmienky

Prepravné náklady a dodacia lehota

Štandardné doručenie objednávky je zahrnuté v cene. Spoločnosť GLAMIRA však nehradí náklady na dopravu vrátených zásielok.

Počas vytvárania objednávky vám bude poskytnutý predpokladaný termín dodania. Upozorňujeme vás, ale že predpokladaný termín nie je absolútne garantovaný pre vašu objednávku. Dodacia lehota sa automaticky vypočíta na základe celkovej doby potrebnej na spracovanie vašej objednávky, procesu výroby a doručenia, ako aj vašej dodacej adresy.

Predpokladaný terním dodania sa vypočítava od doručenia do hlavných miest zainteresovaných krajín. Očakavájte menšie zdržanie pre vzdialenejšie oblasti. Spoločnosť GLAMIRA nenesie zodpovednosť za oneskorené zásielky do vzdialenejších oblastí alebo do oblastí, ktoré nie sú pod správou štandardnej poštovej služby a do oblastí mimo územie krajiny.

Pre expresné dodanie zásielky si môžete vybrať jednu zo služieb Express Shipping alebo Express Premium. Upozorňujeme, že tieto možnosti skracujú iba čas potrebný pre spracovanie a výrobu objednávky, v porovnaní so štandardným termínom doručenia. Nezaručujú konkrétny dátum doručenia. V prípade platby bankovým prevodom alebo v prípade, že vaša platba neprebehne okamžite, predpokladaná doba dodania sa vypočíta od dátumu prijatia platby. Spoločnosť GLAMIRA nenesie žiadnu zodpovednosť a nevráti náklady na dopravu na základe takéhoto oneskorenia.

Poistenie dopravy

Vaša objednávka bude doručená spoločnosťou DHL. Čas doručenia sa môže líšiť v závislosti od polohy vašej adresy. Upozorníme vás v momente, keď vaša objednávka bude odoslaná z nášho skladu a jej číslo vám pošleme na vami uvedenú emailovú adresu. Všetky naše balíky sú poistené. Urobte si prosím vás čas, v období kedy vám má prísť objednávka, aby vám mohla byť doručená. Spoločnosť GLAMIRA nenesie žiadnu zodpovedosť za oneskorené prijatie objednávky alebo jej nedroučenie. Pokiaľ bol váš balíček vrátený na spätnú adresu, kvôli vašej nedostupnosti, tak si spoločnosť GLAMIRA vyhradzuje právo na zaúčtovanie poštových služieb zákazníkovi.

Pokiaľ ste neobdržali číslo vašej objednávky, tak si skontrolujte aj "spam" vo vašej pošte. Akonáhle neviete číslo vašej objednávky, alebo sa vám niekoľko dní nezmenil stav vašej objednávky, tak sa obráťte na naše zákaznícké centrum. V prípade akýchkoľvek problémov bude spoločnosť GLAMIRA kontaktovať dodávateľa, aby s ním vyriešila prípadné problémy.

Pred potvrdením objednávky si skontrolujte svoju adresu doručenia. V prípade, že váš balík bol poškododený pri preprave, okamžite odmietnite jeho prijatie a vyplňte formulár o poškodení s dopravcom.

Adresa doručenia

Každý GLAMIRA obchod je určený pre danú krajinu a dodanie objednávky do inej krajiny nie je možné.

Objednávky je možné zasielať iba na adresy fyzických alebo právnických osôb. V prípade, že adresa doručenia vašej zásilelky je odlišná od fakturačnej adresy, sa prosím uistite, že vaša banka alebo finančná spoločnosť takúto transakciu povoľuje, aby sa predišlo oneskoreniu vašej objednávky.

Kvôli vašej bezpečnosti nie je možné meniť dodaciu alebo fakturačnú adresu po tom, ako úspešne dokončíte registráciu. Pokiaľ sa nebudete fyzicky nachádzať v dohodnutom termíne na danej adrese, tak prosím kontaktujte náš zákaznícky tím, ktorý s vami dorieši prípadné detaily.

Doručenie zásielky mimo regulérne územie

Pokiaľ sa vaša adresa nachádza mimo regulérne územie krajiny, tak počítajte s tým, že vaša objednávka môže byť preclená alebo môžu byť na ňu uvalené iné poplatky. Spoločnosť GLAMIRA nenesie akúkoľvek zodpovednosť za dodatočné clá alebo poplatky, ktoré vám budú naúčtované v súvislosti s danou objednávkou.