10% ZĽAVA NA VŠETKY OBJEDNÁVKY NAD 500€ 10% ZĽAVA NA VŠETKY OBJEDNÁVKY NAD 500€

  Doprava Zdarma

  Vrátenie tovaru do 60 dní

 
   

VRÁTENIE TOVARU A ZÁRUČNÁ LEHOTA

Aktualizované: 20. októbra 2017

V GLAMIRE zaručujeme 100% zákaznícku spokojnosť a dodanie vysoko kvalitných výrobkov. Ak nie ste z nejakého dôvodu spokojní s nákupom, môžete gravírovaný alebo tovar bez gravírovania v pôvodnom stave vrátiť do 60 dní od dátumu doručenia objednávky, a to za predpokladu splnenia podmienok pre vrátenie.

Vrátenie gravírovaných položiek je možné iba v prípade, že boli zakúpené po 1. júni 2017 a za predpokladu, že nebola odstránená ochranná pečať. Ďalšie podrobnosti nájdete v časti Zrušenie (vrátenie peňazí) nižšie.

Pred vrátením tovaru si, prosím, najskôr dôkladne prečítajte túto stránku.

Dôležitá poznámka: Gravírované položky môžu byť vrátené len za účelom výmeny tovaru formou tzv. store creditu, ale nie je možné za ne požadovať vrátenie peňazí. Store credit vám umožní zadať novú objednávku u spoločnosti GLAMIRA v rovnakej výške vášho pôvodného nákupu. Negravírované položky môžu byť vrátené za účelom výmeny tovaru formou tzv. store creditu, alebo je možno žiadať vrátenie peňazí.

ZÁRUČNÁ LEHOTA

Šperky GLAMIRA sú veľmi starostlivo vyrábané s použitím vysoko kvalitných materiálov, čo je dôvod, prečo stojíme pevne za všetkými našimi výrobkami s veľkorysou záručnou lehotou.

Všetky výrobky GLAMIRA sú dodávané spoločne s bezplatnou doživotnou zárukou. V prípade výrobnej chyby vám GLAMIRA bez problémov výrobok bezplatne opraví, ak tovar splní podmienky pre doživotnú záruku.

Pred samotným spracovaním podliehajú všetky žiadosti o opravu kontrole nášho profesionálneho tímu, ktorý zabezpečuje kvalitu výrobkov. V prípade, že náš tím, ktorý zaisťuje kvalitu výrobkov, zistí, že poškodenie nebolo spôsobené následkom výrobnej chyby, budete o tejto skutočnosti informovaní a zároveň obdržíte informáciu, či je možná prípadná oprava za poplatok.

Doživotná záruka je k dispozícii pre výrobky, ktoré boli zakúpené od dátumu 1. júna 2017. U výrobkov zakúpených pred týmto dátumom, zostáva platná 2 ročná záruka počínajúc dátumom doručenie tovaru.

Podmienky doživotnej záruky a opravy

1. Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby a nevzťahuje sa na deformácie a poškodenie, ktoré boli spôsobené následkom nehody, nesprávnym užívaním, úmyselným poškodením, nedbalosťou, nevhodným (nesprávnym) ošetrením alebo bežným opotrebením.

2. Záruka stráca platnosť v prípade, ak bol výrobok akýmkoľvek spôsobom upravený, dodatočne gravírovaný, bola zmenená veľkosť alebo bol tovar opravený treťou osobou (klenotník), alebo akoukoľvek inou osobou mimo oprávnených zamestnancov spoločnosti GLAMIRA.

3. V prípade, že akákoľvek časť šperku (kamene, retiazka, zapínanie atď.) odpadne, je potrebné zaslať všetky tieto časti do GLAMIRY bez pokusu o opravu. GLAMIRA nenesie zodpovednosť za chýbajúce časti ani kamene.

4. Doživotnú záruku nie je možné previesť na tretiu osobu (tretiu stranu).

Táto záruka výrobcu sa nevzťahuje na nasledovné:

  • Zmena farby spôsobená vystavením šperkov chemickým látkam, užívaním make-upu, kúpaním v bazéne, sprchovaním alebo nosením šperku vo vani alebo vírivke.
  • Škrabance, otlaky, priehlbiny alebo odlomené časti spôsobené bežným opotrebovaním alebo nesprávnym používaním.
  • Nedbalosťou či nesprávnym užívaním ohnuté alebo opotrebované úchyty, ktoré môžu spôsobiť vypadnutie alebo stratu kameňa.
  • Stratený alebo odcudzený kameň (kamene).
  • Položky, ktoré boli zneužité alebo opotrebované neprimeraným užívaním nad rámec bežného denného nosenia.

Upozorňujeme, že nasledujúce prípadné komplikácie sú spôsobené povahou konkrétneho výrobku a nie sú považované za vadu:

  • Drobné nepravidelnosti a rozdiel v spracovaní.
  • Prirodzené vlastnosti kovu alebo drahých kameňov (ako je farba, inklúzie, atď.).

VRÁTENIE TOVARU

Tovar máte možnosť do GLAMIRY vrátiť za účelom vrátenia peňazí, zmeny veľkosti prsteňa, gravírovania alebo opravy. Jediné, čo požadujeme, je vyplnenie formulára pre vrátenie tovaru a priloženie jeho vytlačenej formy do balíčka spoločne s položkou.

Pre uľahčenie a efektívnosť celého procesu sa, prosím, uistite, či ste pri vypĺňaní formulára pre vrátenie tovaru zvolili správny dôvod pre vrátenie a vyplnili všetky povinné polia. Bez požadovaných informácií nebude môcť byť vaša žiadosť spracovaná.

Po odoslaní formulára pre vrátenie tovaru dostanete potvrdzovací e-mail obsahujúci adresu, kam tovar zaslať a kópiu formulára, ktorý ste vyplnili. Tento formulár prosím vytlačte a vložte do balíčka spoločne s vrátenou položkou. Poznamenávame, že vaš požiadavok na vrátenie tovaru bude spracovaný podľa informácií, ktoré nám oznámite online. Akékoľvek písomné poznámky na vytlačenej žiadosti o vrátené nebudú brané do úvahy.

Pred odoslaním sa prosím uistite, či je balík riadne zabezpečený. Odporúčame tovar pred odoslaním poistiť a zaslať takým spôsobom, aby ste mali k dispozícii sledovacie číslo zásielky. GLAMIRA nezodpovedá za stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy.

Náklady na zaslanie zásielky nie sú hradené spoločnosťou GLAMIRA a sumu v celej jej výške hradí zákazník.

Vrátený tovar prosím zašlite na adresu:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

Vezmite prosím na vedomie, že spoločnosť GLAMIRA má na celom svete rôzne expedičné kancelárie a naša pobočka v Bulharsku je jednou z nich. Akonáhle GLAMIRA obdrží vami vrátený tovar, zasiela ho do nášho skladu v nemeckom Heilbronne a následne sa spustí proces v rámci príslušného oddelenia.

Potom, čo balík obdržíme, zásielku spracujeme. Tento proces spracovania trvá 2-4 pracovné dni. Upozorňujeme, že všetky položky následne podliehajú kontrole nášho tímu, ktorý zabezpečuje kvalitu produktov a na základe tejto kontroly a vašej žiadosti môžu byť dodatočne účtované poplatky. Akonáhle bude položka skontrolovaná, budete požiadaní o prípadnú úhradu poplatku. O tomto kroku budete informovaní ešte pred samotnou úpravou / opravou / vrátením tovaru.

V prípade otázok týkajúcich sa vrátenia tovaru nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom e-mailu servis@glamira.sk alebo telefonicky na tel. čísle +421 233 056 929. Radi vám poradíme.

Prečítajte si, prosím, veľmi pozorne nižšie uvedené informácie ešte predtým, ako tovar zašlite k vrátenie / oprave / úprave.

ZRUŠENIE (VRÁTENIE)

Pre uplatnenie nároku na vrátenie tovaru musíte splniť nižšie uvedené podmienky:

  • Položka je vrátená v pôvodnom stave, nevykazuje žiadne známky používania, na položke nie sú viditeľné škrabance, škvrny a iné nedostatky.
  • Originálna pečať (plomba) je neporušená. (Všetky gravírované aj negravírované produkty sú opatrené čiernou pečaťou / plombou /. Uistite sa prosím, že nedošlo k jej odstráneniu.)
  • Vrátená zásielka obsahuje všetky doplnkové materiály, ako je originálna darčeková krabička, certifikáty a iné propagačné predmety.
  • Pri položke nebola dodatočne zmenená veľkosť a nebola inak upravená.
  • Produkt nie je objednávka na mieru (vlastný model vyrobený na základe dizajnu alebo špecifikácie modelu).
  • Produkt nie je zakúpený s GIA certifikovanými diamantmi.
  • Tovar bol vrátený do GLAMIRY v rámci 60 dní od dátumu prijatia zásielky.

Vrátenú sumu pripíšeme rovnakým spôsobom, akým bola realizovaná platba za tovar. (S výnimkou poplatkov za zaslanie zásielky.) Upozorňujeme, že platobná transakcia vrátenia finančných prostriedkov môže trvať až 10 pracovných dní, v závislosti od typu banky alebo vydavateľa karty.

Dôležitá poznámka: Gravírované položky môžu byť vrátené len za účelom výmeny tovaru formou tzv. store creditu, ale nie je možné za ne požadovať vrátenie peňazí. Store credit vám umožní zadať novú objednávku u spoločnosti GLAMIRA v rovnakej výške vášho pôvodného nákupu. Negravírované položky môžu byť vrátené za účelom výmeny tovaru formou tzv. store creditu, alebo je možno žiadať vrátenie peňazí.

Produkty, ktoré si zakúpite prostredníctvom kreditu na nákupy môžu byt vrátené iba v podobne opätovného kreditu na nákup, nie vo finančnej hotovosti. Kredit na nákup nemôže byť zmenený na hotovosť, ani byť prevedený na niekoho iného alebo byť uplatnený na služby ako je expresné doručenie, alebo poplatok za zmenu veľkosti.

GRAVÍROVANIE

V prípade, že si objednáte výrobok bez gravírovania a ak ho budete chcieť neskôr doplniť, radi to pre vás urobíme za drobný poplatok (4 Euro za znak) a 4 Euro za doručenie späť na vašu adresu.

Ak chcete výrobok vrátiť späť na zmenu gravírovania, vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a postupujte podľa krokov v sekcii "VRÁTENIE". Uistite sa prosím, či zasielate výrobok na zmenu gravírovanie bez doplnkových predmetov, ako je krabička alebo certifikát. Tieto predmety by vám neboli vrátené.

Gravírovaný výrobok nemá vplyv na platnosť doživotnej záruky. V prípade, že bude gravírovanie realizované treťou osobou, ako je iný klenotník než oprávnený zamestnanec GLAMIRY, vaša doživotná záruka stratí platnosť.

Upozorňujeme, že gravírovanie môže trvať až 25 pracovných dní v závislosti od produktu.

ZMENA VEĽKOSTI

GLAMIRA vám rada zmení veľkosť vášho prsteňa zadarmo (gravírovanie nie je prekážkou) do 60 dní od dátumu prijatia tovaru. Na vlastné alebo upravované výrobky (špeciálne objednávky, ktoré boli vyrobené na požiadavky klienta) sa nevzťahuje právo na bezplatnú zmenu veľkosti.

Prosím vás berte na vedomie, že zmeniť veľkost prsteňa môžete iba do takých veľkostí, aké sú uvedené na stránkach spoločnosti GLAMIRA. Prstene, ktoré sú vyrobené na objednávku zákazníka (špeciálne objednávky od zákazníkov, ktoré sú navrhnuté a vyrobené podľa ich požiadaviek) nie je možné zmeniť lebo vymeniť zdarma.

Proces zmeny prsteňa sa vzťahuje iba na veľkost prsteňa. Rozširovanie alebo zužovanie prsteňa nie je zahrnuté v tomto procese.

Ak chcete výrobok vrátiť späť na zmenu veľkosti, vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a postupujte podľa krokov v sekcii "VRÁTENIE". Uistite sa prosím, či zasielate výrobok na zmenu veľkosti bez doplnkových predmetov, ako je krabička alebo certifikát. Tieto predmety by vám neboli vrátené.

V prípade, že bude zmena veľkosti realizovaná treťou osobou, ako je iný klenotník než oprávnený zamestnanec GLAMIRY, vaša doživotná záruka stratí platnosť.

Upozorňujeme, že zmena veľkosti prsteňa môže trvať až 25 pracovných dní v závislosti od konkrétneho produktu a takto upravený prsteň nebude možné vrátiť, a žiadať vrátenie peňazí.

OPRAVA

Ak chcete výrobok vrátiť späť na zmenu veľkosti, vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a postupujte podľa krokov v sekcii "VRÁTENIE". Uistite sa prosím, či zasielate výrobok na zmenu veľkosti bez doplnkových predmetov, ako je krabička alebo certifikát. Tieto predmety by vám neboli vrátené.

Upozorňujeme, že gravírovanie môže trvať až 25 pracovných dní v závislosti od produktu.