Načítávanie...

Kto sme?

Prvý obchod bol založený v roku 1999 v nemeckom Heilbronne, ktorý stále zostáva ako ústredia našich kancelárií. Počas ôsmich úspešných rokov zbieranie skúseností vo vysoko rozvinutom šperkárskom odvetví prešla spoločnosť významnými obchodnými zmenami, aby rozvinula svoj sortiment a rozšírila zákaznícku základňu. Obchodná značka GLAMIRA, ktorá sa vyvinula z malého klenotníctva na jedného z kľúčových hráčov v európskom šperkárskom odvetví, bola založená v roku 2011. V tom istom roku začala spoločnosť GLAMIRA vyrábať prispôsobiteľné šperky, čo výrazne rozšírilo jej príťažlivosť. Do konca roka 2011 dosiahla spoločnosť GLAMIRA okrem Nemecka vynikajúceho pokroku na britskom a španielskom trhu.

V roku 2012 začala spoločnosť GLAMIRA navrhovať a vyvíjať vlastné produkty. Táto zmena stratégia poskytla príležitosť aktívne vstúpiť na medzinárodnú scénu. V tom istom roku začala GLAMIRA obchodovať v Rakúsku a Švajčiarsku. V roku 2013 spoločnosť úspešne pokračovala na vstupe na ďalšie medzinárodné trhy pridaním Fínska, Talianska, Dánska, Švédska a Francúzska do svojho rastúceho portfólia.

V priebehu roka 2014 spoločnosť GLAMIRA posilnila svoju firemnú štruktúru, ktorá umožnila podnikania vstup na trh západnej Európy, a rýchlo sa rozvíjala na kľúčových európskych trhoch. V roku 2016 GLAMIRA pokračovala v rozširovaní svojho podnikania na trhoch východnej Európy a Ďalekého východu okrem USA, oblasti Pacifiku a Južnej Ameriky.

GLAMIRA je teraz priekopníkom klenotníctvo dodávajúceho do viac ako 65 krajín so svojimi 76 existujúcimi online obchody a kanceláriami v 8 krajinách - Nemecku, Švajčiarsku, USA, Veľkej Británii, Nórsku, Austrálii, Bulharsku a Turecku.

My v Glamiře neúnavne pracujeme na profesionálnom a efektívnom plnení potrieb zákazníkov - v súlade s našimi firemnými hodnotami integrity a dôvery. Spoločnosť GLAMIRA vyvinula prvotriedne infraštruktúru elektronického obchodovania, ktorá uľahčuje potreby dnešných globálnych spotrebiteľov poskytovaním rýchlych a vysoko kvalitných služieb svojim užívateľom pomocou najnovšej technológie.

Ako spoločnosť, ktorá investuje do budúcnosti; GLAMIRA si kladie za cieľ rozšíriť svoje podnikanie a hrať vedúcu úlohu v prispôsobiteľných textilných, kožených, kozmetických a domácich doplnkoch. Ako súčasť tejto misie chce GLAMIRA vytvoriť kolekciu obuvi a kabeliek pre Týždeň módy 2023. Sme na ceste stať sa spoločnosťou, ktorá sa neustále obnovuje spoluprácou s osobnosťami, ktoré odrážajú identitu a víziu našej značky.

https://www.glamira.sk/glamira-worldwide/